Vision

...

the message

...

Tasks of the General Secretariat

The General Secretariat shall undertake the following:

 Ensuring the management of the professional path of university employees while respecting the powers of the college and the institute in this fieldPreparing the university’s draft budget and following up on its implementation Ensuring follow-up funding for laboratory and research unit activities Ensuring the good conduct of the common interests of the universityDeveloping and promoting cultural and sporting activities programs for the university Ensuring the follow-up and coordination of the university’s internal security plans in coordination with the Ministerial Office for Internal SecurityEnsuring the management and preservation of archives and documentation for the university directorateEnsuring the organization and management of the university office

The General Secretariat, to which the Organization Office and the Internal Security Office are attached, includes the following sub-directories:

Sub-Directorate for Users and Training Sub-Directorate of Finance and Accounting Sub-Directorate of Means and MaintenanceSub-Directorate for Scientific, Cultural and Sports Activities

Events and announcements

Submission of the directorate

تتكفل المديرية الفرعية للوسائل والصيانة بما يأتي :

1- ضمان تزويد الهيئات التابعة لمديرية الجامعة والمصالح المشتركة بوسائل السير.

2- ضمان صيانة الممتلكات المنقولة وغير المنقولة لمديرية الجامعة والمصالح المشتركة .

3- مسك سجلات الجرد.

4- ضمان الحفاظ على أرشيف الجامعة وصيانته.

5- ضمان تسيير حظيرة السيارات لمديرية الجامعة.

cropped-logoue.png

حسنة و صيف علوان

Sub-manager

Interests Sub-Directorate of Means and Maintenance
مصلحة الوسائل و الجرد
مصلحة النظافة و الصيانة
مصلحة الأرشيف